Asiakkaitamme | tavoitettavuus

Brändin tarinan tulee kantautua niiden ihmisten korviin, joille tarina on suunniteltu. Viesti muuttuu vaikuttavaksi, kun se ohjataan juuri sille oikealle kohderyhmälle.

Viinikellari

Selkeälinjaiseen kauppaan toteutettiin mm. kanta-asiakkuusohjelma ja integraatiot sekä runsaasti markkinoinnillista toiminnallisuutta.


Tutustu

Hanketori.fi

Zeeland Family suunnitteli ja toteutti uuden version Hanketori-palvelusta WordPress-alustalle.


Tutustu

Ilmarinen Future Score

Monipuolisen testin avulla saat sekä numeerisen että kirjallisen tuloksen osaamisesi ja uudistumiskykysi tasosta sekä vinkkejä ja ideoita.


Tutustu

On A Boat

Skinvalids järjestää vuosittain On a boat -tapahtumaa Turussa. Tuotimme tapahtuman somemarkkinointia varten videot, jotka nostattavat juhlatunnelmaa.


Tutustu

Dronningholm

Dronningholm halusi vahvistaa mielikuvaa marjaisista hilloista sekä leivontamarmeladeista ja -täytteistä sekä jäädä mieleen helppona ja maukkaana valintana.


Tutustu

Coctio

How to enter to global market with industrial bone broth manufacturing lines & factory with a unit cost of 3-8 million euros?


Tutustu

Pivo Kassa

Pivo Kassa valitsi HubSpotin markkinoinnin järjestelmäkseen. Autoimme heitä integroimaan ohjelmiston myynnin ja markkinoinnin kanssa kolmessa kuukaudessa.


Tutustu

Bridgestone: Renkaiden potkimisen SM-kilpailut 2015

Bridgestone lanseerasi Facebook-sivut, joille haluttiin kerätä nopeasti tykkääjiä. Samalla tuotiin esille rengasvalmistajan brändiä suurelle yleisölle.


Tutustu

Dronningholm

Perinteinen Dronningholm Tähtitorttu -marmeladi haluttiin tuoda esiin vähemmän perinteisellä kampanjalla hyödyntäen dialogia kuluttajien kanssa.


Tutustu

Äänekosken Energia

Äänekosken Energia halusi vauhdittaa omaa liiketoiminnallista kehitystään markkinoinnin avulla ja ulkoisti markkinointinsa Zeeland Familylle.


Tutustu