Asiakkaitamme | koskettavuus

Tunteiden herättäminen ja niiden vahvistaminen pitää brändin ihmisten mielissä. Luovat ratkaisumme auttavat koskettamaan, herättämään ajatuksia ja luomaan tunteita vastaanottajassa.

Dronningholm

Dronningholm halusi vahvistaa mielikuvaa marjaisista hilloista sekä leivontamarmeladeista ja -täytteistä sekä jäädä mieleen helppona ja maukkaana valintana.


Tutustu

Bodium

Bodium Oy:n uusi nimi ja ilme lanseerattiin valtakunnallisella TV-kampanjalla, jota varten toteutimme liikettä ja energiaa henkivän videon.


Tutustu

Dronningholm

Perinteinen Dronningholm Tähtitorttu -marmeladi haluttiin tuoda esiin vähemmän perinteisellä kampanjalla hyödyntäen dialogia kuluttajien kanssa.


Tutustu

Akava: Akava asia

Akava asia -kampanjalla nostettiin akavalaisuutta esiin ja heräteltiin päättäjiä ottamaan akavalaisten ajamat teemat huomioon Suomen tulevaisuutta rakentaessa.


Tutustu

Elävänä eläkkeelle -kampanja

Rakennusliiton jäsenistö haluttiin mukaan eläkeikäkeskusteluun. Toteutimme tutkimukseen pohtautuvan kampanjan, jolla kannustettiin osallistumaan.


Tutustu

Äänekosken Energia

Äänekosken Energia halusi vauhdittaa omaa liiketoiminnallista kehitystään markkinoinnin avulla ja ulkoisti markkinointinsa Zeeland Familylle.


Tutustu

Gasum

Gasum tarvisti Biokaasumerkille konseptin ja sloganin, jotka puhuttelevat kuluttajaa sekä yritysasiakasta. Loimme konseptin, joka kertoi puhtaasta valinnasta.


Tutustu

Love, Peace and Digitalization

Finpro halusi messuosaston, joka ravistelee ja haastaa perinteistä teknologia-alan messupresenssiä. Sellaisen me teimme!


Tutustu

MTV

MTV:n ja MTL:n mainoskilpailu Kuukauden Parhaat Sekunnit täytti 20 vuotta. Autoimme asiakasta juhlistamaan tarinan kerrontaa.


Tutustu