Asiakkaitamme

Teemme pitkäjänteistä yhteistyötä yritysten kanssa, jotka haluavat kasvattaa myyntiä ja lisätä tuottavuutta markkinointiviestinnän keinoin. Suurin osa töistämme on luottamuksellisia. Alla kuitenkin muutamia poimintoja.

Viinikellari

Selkeälinjaiseen kauppaan toteutettiin mm. kanta-asiakkuusohjelma ja integraatiot sekä runsaasti markkinoinnillista toiminnallisuutta.


Tutustu

Hanketori.fi

Zeeland Family suunnitteli ja toteutti uuden version Hanketori-palvelusta WordPress-alustalle.


Tutustu

Ilmarinen Future Score

Monipuolisen testin avulla saat sekä numeerisen että kirjallisen tuloksen osaamisesi ja uudistumiskykysi tasosta sekä vinkkejä ja ideoita.


Tutustu

Uusi Å

Herätimme Osuuskunta Uusi Å:n logon henkiin animoidun videon avulla.


Tutustu

On A Boat

Skinvalids järjestää vuosittain On a boat -tapahtumaa Turussa. Tuotimme tapahtuman somemarkkinointia varten videot, jotka nostattavat juhlatunnelmaa.


Tutustu

Dronningholm

Dronningholm halusi vahvistaa mielikuvaa marjaisista hilloista sekä leivontamarmeladeista ja -täytteistä sekä jäädä mieleen helppona ja maukkaana valintana.


Tutustu

Bodium

Bodium Oy:n uusi nimi ja ilme lanseerattiin valtakunnallisella TV-kampanjalla, jota varten toteutimme liikettä ja energiaa henkivän videon.


Tutustu

Coctio

How to enter to global market with industrial bone broth manufacturing lines & factory with a unit cost of 3-8 million euros?


Tutustu

Pivo Kassa

Pivo Kassa valitsi HubSpotin markkinoinnin järjestelmäkseen. Autoimme heitä integroimaan ohjelmiston myynnin ja markkinoinnin kanssa kolmessa kuukaudessa.


Tutustu

Bridgestone: Renkaiden potkimisen SM-kilpailut 2015

Bridgestone lanseerasi Facebook-sivut, joille haluttiin kerätä nopeasti tykkääjiä. Samalla tuotiin esille rengasvalmistajan brändiä suurelle yleisölle.


Tutustu

Dronningholm

Perinteinen Dronningholm Tähtitorttu -marmeladi haluttiin tuoda esiin vähemmän perinteisellä kampanjalla hyödyntäen dialogia kuluttajien kanssa.


Tutustu

Metsä Group

Metsä Groupin vuosijulkaisuilla haluttiin auttaa lukijoita ymmärtämään yrityksen toimintaa ja tavoitteita. Toteutimme yhtenäisen raporttikokonaisuuden.


Tutustu

April Jazz

Yhteistyömme April Jazzin kanssa jatkuu jo kolmatta vuotta. Tänä aikana olemme toteuttaneet muun muassa konseptointia, ilmeuudistusta ja mainontaa.


Tutustu

Akava: Akava asia

Akava asia -kampanjalla nostettiin akavalaisuutta esiin ja heräteltiin päättäjiä ottamaan akavalaisten ajamat teemat huomioon Suomen tulevaisuutta rakentaessa.


Tutustu

Elävänä eläkkeelle -kampanja

Rakennusliiton jäsenistö haluttiin mukaan eläkeikäkeskusteluun. Toteutimme tutkimukseen pohtautuvan kampanjan, jolla kannustettiin osallistumaan.


Tutustu

Äänekosken Energia

Äänekosken Energia halusi vauhdittaa omaa liiketoiminnallista kehitystään markkinoinnin avulla ja ulkoisti markkinointinsa Zeeland Familylle.


Tutustu

Gasum

Gasum tarvisti Biokaasumerkille konseptin ja sloganin, jotka puhuttelevat kuluttajaa sekä yritysasiakasta. Loimme konseptin, joka kertoi puhtaasta valinnasta.


Tutustu

Fleet Innovation

Fleetin brändi ja visuaalinen ilme uudistettiin. Markkinointia ja viestintää alettiin tehdä liiketoiminnan tavoitteista käsin.


Tutustu

Love, Peace and Digitalization

Finpro halusi messuosaston, joka ravistelee ja haastaa perinteistä teknologia-alan messupresenssiä. Sellaisen me teimme!


Tutustu

MTV

MTV:n ja MTL:n mainoskilpailu Kuukauden Parhaat Sekunnit täytti 20 vuotta. Autoimme asiakasta juhlistamaan tarinan kerrontaa.


Tutustu

#muutaturkuun

Turun kaupunki halusi kannustaa ulkopaikkakuntalaista työvoimaa asettumaan Turkuun. Näin syntyi kampanja, jonka materliaalit suunnattiin HR-tahojen tarpeisiin.


Tutustu

Upcast

Upcast haluaa markkinointinsa henkivän tuotteidensa korkeaa laatua. Keskityimme yrityksen asiantuntijamielikuvan vahvistamiseen mm. asiakaslehden muodossa.


Tutustu

this is Finland

This is Finland -sivusto haluttiin uusia, ja tavoitteena oli luoda maailman paras maasaitti. Toteutuksen kulmakivinä olivat mm. näyttävyys ja suomalaisuus.


Tutustu

VMP-interior

Toteutimme kattavan markkinointimateriaalipaketin VMP-interiorin kansainvälistymisen tueksi. Lähtökohtana oli brändin ydinarvojen korostaminen.


Tutustu