Asiakkaitamme

Teemme pitkäjänteistä yhteistyötä yritysten kanssa, jotka haluavat kasvattaa myyntiä ja lisätä tuottavuutta markkinointiviestinnän keinoin. Suurin osa töistämme on luottamuksellisia. Alla kuitenkin muutamia poimintoja.

Vaasa

Meri, intohimo ja energia - nämä kolme elementtiä haluttiin Vaasan seudun uuteen ilmeeseen. Zeeland Family suunnitteli helposti muunneltavan ja moni-ilmeisen tunnuksen. Myös Vaasan seudun asukkaat otettiin mukaan suunnittelutyöhön.


Tutustu

Dansukker

Suomen Sokeri on tuonut makeaa suomalaisiin koteihin jo 100 vuotta. Kampanjalla juhlistamme suomalaisen sokerin historiaa muistuttamalla siitä, että Dansukker Taloussokeri on 100-prosenttisesti suomalainen tuote.


Tutustu

Bridgestone

Bridgestonen ja Zeeland Familyn pitkäjänteinen PR- ja someyhteistyö on hyödyttänyt maailman suurinta rengasvalmistajaa.


Tutustu

Solidium vuosikertomus 2017

Solidium on valtion omistusyhtiö, jonka tehtävänä on vahvistaa ja vakauttaa kotimaista omistusta kansallisesti merkittävissä pörssinoteeratuissa yhtiöissä ja kasvattaa pitkäjänteisesti omistustensa arvoa. Solidiumille on tärkeää, että sen viestit ovat selkeitä, visuaalisesti korkealuokkaisia ja niistä välittyy omistajan tahtotila.


Tutustu

Cargotec vuosikertomus 2017

Cargotecin ja Zeeland Familyn vuosikertomusyhteistyö alkoi 2015. Vuonna 2016 Cargotec uudisti vuosikertomuksensa, jolloin mukaan otettiin mm. laaja vastuullisuus- ja GRI-osio. Tavoitteena oli myös visuaalisuuden lisääminen sekä sisällön luettavuuden ja ymmärrettävyyden parantaminen entisestään.


Tutustu

Hätälä

Hätälä ja Zeeland Family Pakkahuone ovat tehneet 14 vuoden ajan pitkäjänteistä ja monipuolista yhteistyötä Hätälän brändin vahvistamiseksi.


Tutustu

R- Collection – Digimarkkinoinnin ulkoistus

R-Collection solmi digimarkkinoinnin ulkoistussopimuksen ZMG:n kanssa vuoden 2017 alusta. Verkkokaupan myynti lähes kaksinkertaistui vuonna 2017.


Tutustu

Liikenneturva - digitaalinen oppimisympäristö Filla&Rilla

Zeeland Family toteutti Liikenneturvalle uuden digitaalisen oppimisympäristön Filla&Rillan WordPress-alustalla. Fillarilla.fi on paikka turvallisen pyöräilyn opiskelulle ja on tarkoitettu kaikille 3.-6.-luokkalaisille ja heidän opettajilleen.


Tutustu

Kalmar - sisällöntuotanto

Kalmar lopetti painetun asiakaslehden julkaisemisen, ja sen tilalle luotiin digivetoinen, jatkuvan sisällöntuotannon prosessi.


Tutustu

Hartwall Jaffa

Hartwall Jaffa pääsi sukeltamaan syvälle nuorten arkeen tavalla, joka ei muuten olisi ollut mahdollista.


Tutustu

Elisa

Elisa halusi kehittää asiakasviestintää ja tehdä siitä osuvampaa ja asiakkaitaan paremmin palvelevaa.


Tutustu

YIT

Projektin tavoitteena oli tuoda asiakasymmärrys ketteräksi osaksi omaa suunnittelua ja kaupungin ja muiden sidosryhmien kaavoituspäätöksiä.


Tutustu

Metsä Group

Metsä Groupin vuosijulkaisuilla haluttiin auttaa lukijoita ymmärtämään yrityksen toimintaa ja tavoitteita. Toteutimme yhtenäisen raporttikokonaisuuden.


Tutustu

Pohjola Rakennus

Pohjola Rakennuksen syyskuussa 2017 julkaistu, Wordpressin päälle rakennettu uusi verkkopalvelu oli tilaajalleen suuri edistysaskel.


Tutustu

Viinikellari

Selkeälinjaiseen kauppaan toteutettiin mm. kanta-asiakkuusohjelma ja integraatiot sekä runsaasti markkinoinnillista toiminnallisuutta.


Tutustu

Hanketori.fi

Zeeland Family suunnitteli ja toteutti uuden version Hanketori-palvelusta WordPress-alustalle.


Tutustu

Ilmarinen Future Score

Monipuolisen testin avulla saat sekä numeerisen että kirjallisen tuloksen osaamisesi ja uudistumiskykysi tasosta sekä vinkkejä ja ideoita.


Tutustu

Uusi Å

Herätimme Osuuskunta Uusi Å:n logon henkiin animoidun videon avulla.


Tutustu

On A Boat

Skinvalids järjestää vuosittain On a boat -tapahtumaa Turussa. Tuotimme tapahtuman somemarkkinointia varten videot, jotka nostattavat juhlatunnelmaa.


Tutustu

Dronningholm

Dronningholm halusi vahvistaa mielikuvaa marjaisista hilloista sekä leivontamarmeladeista ja -täytteistä sekä jäädä mieleen helppona ja maukkaana valintana.


Tutustu

Bodium

Bodium Oy:n uusi nimi ja ilme lanseerattiin valtakunnallisella TV-kampanjalla, jota varten toteutimme liikettä ja energiaa henkivän videon.


Tutustu

Coctio

How to enter to global market with industrial bone broth manufacturing lines & factory with a unit cost of 3-8 million euros?


Tutustu

Pivo Kassa

Pivo Kassa valitsi HubSpotin markkinoinnin järjestelmäkseen. Autoimme heitä integroimaan ohjelmiston myynnin ja markkinoinnin kanssa kolmessa kuukaudessa.


Tutustu

Bridgestone: Renkaiden potkimisen SM-kilpailut 2015

Bridgestone lanseerasi Facebook-sivut, joille haluttiin kerätä nopeasti tykkääjiä. Samalla tuotiin esille rengasvalmistajan brändiä suurelle yleisölle.


Tutustu

Dronningholm

Perinteinen Dronningholm Tähtitorttu -marmeladi haluttiin tuoda esiin vähemmän perinteisellä kampanjalla hyödyntäen dialogia kuluttajien kanssa.


Tutustu

April Jazz

Yhteistyömme April Jazzin kanssa jatkuu jo kolmatta vuotta. Tänä aikana olemme toteuttaneet muun muassa konseptointia, ilmeuudistusta ja mainontaa.


Tutustu

Akava: Akava asia

Akava asia -kampanjalla nostettiin akavalaisuutta esiin ja heräteltiin päättäjiä ottamaan akavalaisten ajamat teemat huomioon Suomen tulevaisuutta rakentaessa.


Tutustu

Elävänä eläkkeelle -kampanja

Rakennusliiton jäsenistö haluttiin mukaan eläkeikäkeskusteluun. Toteutimme tutkimukseen pohtautuvan kampanjan, jolla kannustettiin osallistumaan.


Tutustu

Äänekosken Energia

Äänekosken Energia halusi vauhdittaa omaa liiketoiminnallista kehitystään markkinoinnin avulla ja ulkoisti markkinointinsa Zeeland Familylle.


Tutustu

Gasum

Gasum tarvisti Biokaasumerkille konseptin ja sloganin, jotka puhuttelevat kuluttajaa sekä yritysasiakasta. Loimme konseptin, joka kertoi puhtaasta valinnasta.


Tutustu