Skip to content

Sisältömarkkinointi

Haluatko saada yrityksellesilisää sivustokävijöitä, liidejä ja myyntiä?

Inbound-markkinointi on digitaalisen markkinoinnin menetelmä, joka houkuttelee enemmän kävijöitä verkkosivustollesi sisällön, hakukoneoptimoinnin ja automatisoitujen prosessien avulla.

Loppujen lopuksi se ei vain lisää liikennettä, vaan myös lisää liidejä ja lisää myyntiä prosessin avulla, jossa potentiaalisia asiakkaita koulutetaan tietoisuudesta vaikuttamiseen.

Saat meiltä kaiken mitä tarvitset inbound-markkinoinnin aloittamiseen.

80%

...asiakkaista tekee ostopäätöksen jo ennen kuin he haluavat keskustella myyjän kanssa.

Verkkoajan asiakas todellakin on kuningas. Hän tutustuu tuotteisiin ja palveluihin verkossa perinpohjaisesti ja etsii ennen kaikkea itselleen hyödyllistä ja hänen tavoitteitaan palvelevaa sisältöä. Vasta sen jälkeen hän on valmis ostopäätökseen.


(Lähde: HubSpot)

Inbound-markkinointi perustuu asiakkaan tarpeeseen

Inbound-markkinointi houkuttelee asiakkaan vuoropuheluun yrityksen kanssa, kun asiakas etsii tietoa verkossa, sosiaalisessa mediassa tai hakukoneissa. Inbound-markkinointi pyrkii ohjaamaan ostajapersoonaa eteenpäin ostopolulla.

 

MacBook-Hubspot-dashboard-1

 

Victoria-working-3

 

Miksi juuri inbound-markkinointi?

Inbound-markkinointi tavoittaa asiakkaasi ostoprosessin eri vaiheissa tarjoamalla relevanttia ja palvelevaa sisältöä. Kun ostajan huomio on saatu, hänelle voidaan tarjota lisätietoa, kuten ladattavia materiaaleja tai konsultaatiota. Näin asiakkaasi ohjataan eteenpäin kohti kontaktin muodostamista – ja hänestä tulee liidi.

Inbound-markkinointi ei tyrkytä, kuten perinteinen outbound-markkinointi, vaan se auttaa asiakasta tekemään päätöksiä ja on siksi niin tehokasta!

Kuinka välttyä kylmiltä liideiltä?

Myynnin edistäminen, joka tapahtuu ilman myyjän aktiivista panosta, on inbound-markkinoinnin suurin yksittäinen hyöty yritykselle. Kun ostajapersoonat etsivät ja löytävät ratkaisun ongelmaansa juuri silloin kun heille sopii, vältytään kylmiltä liideiltä. Jokainen myyjälle tuleva inbound-liidi on parempi kuin kylmä liidi, sillä kontakti on itse osoittanut kiinnostusta yrityksen tarjoamaa palvelua tai tuotetta kohtaan.

 

Tablet-with-pen

 

We-want-you

 

Miksi valitsisit meidät kumppaniksi?

Avidly on maailman suurimpia inbound-markkinointitoimistoja, joka tarjoaa inbound-markkinointiin muun muassa koulutusta, strategian kehittämistä, sisällöntuotantoa, sosiaalisen median managerointia sekä kokonaisvaltaista inbound-palvelua HubSpot-alustaa hyödyntämällä.

Rakennamme ja uudistamme myös verkkosivuja GDD-metodilla (Growth-Driven Design) ja toteutamme HubSpot-integraatioita. Tiimillämme on suoritettuna kaikki HubSpot-sertifikaatit.

Haluatko tietää lisää inbound-markkinoinnista? Lataa inbound-markkinoinnin ABC-opas tai varaa soittoaika kalenterista asiantuntijan kanssa.

 

Ketterästi kohti tuloksia

benefit-tools

VIIMEISIMMÄT JA PÄIVITETYT OMINAISUUDET

Inbound-markkinointi on ollut olemassa yli vuosikymmenen ajan. Onneksi HubSpot kuitenkin päivittää alustaa jatkuvasti ja me saamme käyttöömme jatkuvasti uusia työkaluja. Kaiken tämän tarkoituksena on varmistaa, että pysymme yhdessä aallon harjalla.

benefit-strategy

KUSTOMOITU INBOUND STRATEGIA

Räätälöimme jokaisen asiakkaan kanssa inbound-palvelupaketin sisällön, joka vaihtelee tavoitteiden, olosuhteiden ja budjetin mukaan. Siksi jokainen kampanja on räätälöity aina oman strategian mukaan.

benefit-flexibility

JOUSTAVA JA LUOTETTAVA

Emme aio sitoa sinua mihinkään. Mikään ei ole pahempaa kuin työskennellä sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa et ole kunnolla tekemisissä tai olet kahlittuna ikuisuuden. Pyydämme vain 30 päivän varoitusajan.

Osstell

Creating an informational launch campaign with Inbound Marketing & HubSpot

Osstell’s main goal was lead generation and increased engagement and Avidly assisted in creating the campaign.

Techstep

A new website with a focus on mobility and conversion

Techstep wanted a website that breathes inbound and a design that fulfills both the function and the feeling of a company that focuses on value for the visitor.

HubSpot_ImpactAwards_2021_GlobalPartnerOTY3-1

Global Partner of the Year 3 vuotta peräkkäin

Olemme voittaneet arvostetun vuoden globaalin HubSpot -kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. Globaalin kumppanin aseman saavuttaminen on vaatinut asiakkaiden tarpeiden tarkkaa kuuntelua, syvää teknologiaosaamista, luovuutta asiakaslähtöisten ratkaisujen löytämisessä sekä kovaa työtä.

elite-horizontal-color2

Todistetusti luotettava Elite HubSpot Partner

Avidly on yksi harvoista Elite HubSpot Solutions Partner -toimistoista ja meillä on vankka osaaminen HubSpot-teknologian hyödyntämisestä. Palvelemme niin aloittavia yrityksiä kuin kansainvälistä kasvua hakevia suuryrityksiäkin. Avidly on myös tunnustettu HubSpot Advanced Implementation Partner.

Stars

HubSpot's Partner Directory

Meidän ja HubSpotin on helppo sanoa, että olemme hyviä siinä mitä teemme, mutta on myös tärkeää, että kuulet tämän myös kaltaisiltanne yrityksiltä, jotka käyttävät palveluitamme. Näet kumppanihakemistosta yli 200 asiakkaan arvostelut heidän kokemuksistaan.

“Avidlyn kyky kuunnella ja muuttaa toiveemme konkreettisiksi luoviksi ratkaisuiksi on todella auttanut meitä pääsemään täysin uudelle tasolle digimarkkinoinnissa.”

Pär Andersson, Digital Communication Manager, Techstep

Kaipaatko lisäbuustia myyntiin?

Ota avullamme ensimmäinen askel kohti tehokasta inbound-markkinointia, joka tuottaa tuloksia yrityksellesi.

Ota yhteyttä