Zeeland Family blogi  |  digitaalinen-markkinointi

Etusivu / Blogi / digitaalinen-markkinointi

HubSpot toi tehoa Sector Alarmin markkinointiin

Kodin turvapalveluihin erikoistunut Sector Alarm halusi tehostaa monikanavaista näkyvyyttään ja...

 

Oma digiosaaja vai digimarkkinoinnin ulkoistus?

Rekrytointi-ilmoituksissa haetaan kiihtyvällä tahdilla digitaalisen markkinoinnin osaajia. Viime aikoina...

 

Miten virtuaali- ja lisätty todellisuus vaikuttavat kauppaan?

Kun virtuaali- ja lisätty todellisuus yleistyvät, niiden vaikutus ostamiseen on suuri, mutta hyvin...

 

Sisältömarkkinoinnin tärpit vuodenvaihteeseen

Vuodenvaihde on hyvä aika evaluoida kuluneen vuoden tekemistä ja tehdä tarvittavia muutoksia seuraavalle...

 

Mediatoimiston poiminnat mediatalojen uutuustarjonnasta

Mediatalot kehittävät jatkuvasti uusia tuotteita ja palveluja mainostajille, tarttuvat trendeihin ja...

 

Kuinka tein kaikki HubSpot-sertifikaatit?

HubSpot on työkalu, jolla toteutetaan inbound-markkinointia. HubSpot nivoo yhteen asiakkuuden...

 

Ohjelmallinen ostaminen – luovuuden uusi leikkikenttä

Datalla ohjattua verkkomainontaa erehdytään usein pitämään ainoastaan analyyttisten konversiokavereiden...

 

Yleisösuunnittelu syrjäyttää mediasuunnittelun

Digimainonnan suunnittelu mediatoimistoissa on tänä päivänä mediasuunnittelun sijaan ennemminkin datalla...

 

Dataohjattu markkinointi pohjaa päätökset tietoon

Markkinoinnin tehtävä on tehdä myyntiä tai vähintään luoda edellytykset myynnin onnistumiseksi....