Zeeland Family blogi

Kriisiviestintä somessa – mahdoton tehtäväkö?

Digitaalisen viestinnän aikakaudella somekohut voivat koskettaa ketä tahansa. Huonosti hoidettuina ne...

 

“Olen hyönteisruoasta kiinnostunut, hävikkiä minimoiva fleksaaja” – 8 tapaa ottaa elintarviketrendit osaksi markkinointia

Ruoasta löytyy erinomaisia trendikatsauksia, mutta usein törmään asiakkaiden kanssa keskusteluissa...

 

Kriisiviestinnän opit seitsemännen vuoden parisuhdekriisiin

Hyvä tulevaisuuden minä!

Seitsemän vuoden välein parisuhteet kuulemma kriisiytyvät. Tänä vuonna...

 

Ketteryys syventää asiakkaan ja toimiston välistä suhdetta

Asiat voi tehdä niin kuin ennenkin, mutta eihän siinä ole mitään järkeä. Joskus tarvitaan uskallusta...

 

Podcast poistaa vaikun korvista

Vanhana radiotoimittajana (juttuja jo vuodesta 1973…) olen innosta puhkuen seurannut, kuinka radio on...

 

Oma digiosaaja vai digimarkkinoinnin ulkoistus?

Rekrytointi-ilmoituksissa haetaan kiihtyvällä tahdilla digitaalisen markkinoinnin osaajia. Viime aikoina...

 

Ruokatrendit 2018 - mitä tänä vuonna syödään?

Vuosi on vaihtunut ja internet pullistelee taas uusia ruokatrendilistauksia. Mitä syödään vuonna 2018?...

 

“Antibiootitonta kanaa, kiitos” - Miten vastuullinen brändi esitellään kuluttajalle?

Alammeko olla lähellä sitä hetkeä, kun kuluttaja kysyy ravintolassa laktoosittomuuden,...

 

Miten virtuaali- ja lisätty todellisuus vaikuttavat kauppaan?

Kun virtuaali- ja lisätty todellisuus yleistyvät, niiden vaikutus ostamiseen on suuri, mutta hyvin...